lover's reader




Buah Hati Comel :* Aumm xx
Written at Friday 20 December 2013 [ 0 ]
Ni Dia Cinta Hati Baru Aku :) UMIE AILINA BINTI KAMARUL AMRI Kisah Aku Dan Dia Banyak Sangat Sweet-Sweet :* Aku Mula Kenal Dia Masa Aku Layan Fb Dengan Member Aku Haikal Sulaimi , Aku Tanya Dia " Haikal Budak Ni Cute Meyh , Single Ark ? Member Kau eh " Haikal Cakap " Ouh Budak Ni , Dia Ni Bestie Makwe Aku , Dia Baru Je Putus , Asl Nak Usha ? . Start Dari Situ Aku Intro Dia , Aku Kenal2 And then Kami Jadi TTM , Aku Usha Punya Usha Untuk Jadi Buah Hati Aku Masih Gagal , Nak Tau Sebab Apa ? Dia Ni Pernah Dipermainkan Kata Dia La , So Dia Takut Hati Dia Dipermainkan Oleh Aku , Aku Pikir Macam Mana Nak Dapat Dia Ni erk ? Aku Pon Terpikir , "Hah ! Bestie Dia " Aku Pun Cari Ummi Sya sya , Aku Mintak Tolong Untuk CeritaKan Kat Umie , Cakap Yang Aku Da Mula Sayangkan Dia , Aku Da mula Dapat Balik Kasih Cintakan Seorang Perempuan Selepas , Di Permainkan , And Then Aku Dapat Tau Ummi Sya Sya Cakap Umie Da Mula Sayangkan Aku Cuma Dia Masih Fobia Dengan Ex Dia lagi , Aku Pun Cakap La "Takpe Aku Bagi Dia Masa Untuk Pulihkan segala Duka Dia Yang Lalu ,
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Da Seminggu Aku Bagi Dia Masa , And Then Aku Terus Terang , Aku Cakap "Sudikah Tuan Puteri Menjadi Bunga Di Hati Saya ? " Dia Balas "Em , Okay Umie Terima " "Fuh Lega Aku " tak Sia-sia aku Cuba Memberanikan Diri haha xp . Dia ada cakap tapi umie masih fobia dengan tindakan ex umie , aku pon bagi tau sokay sayang , perlahan2 cuba sedikit demi sedikit :) Em Penat Aku Menaip haha xp , Sambung Besok Lah Kay ? haha xp Assalamualaikum :)