lover's reader




Dating Paling Sweet Gila :*
Written at Friday 20 December 2013 [ 0 ]
Nak Dicitakan Time Ni Time Paling Happy Dengan Umie , Ni Date kedua Dengan Dia :) Memang Sweet Gila Time Ni , Jumpa Dia Terus Panggil "Sini arr" , Hee Cakap Punya Cakap , Aku Pun Cakap "Nak Aiskrim Tak Biy Belanja  ?" Dia Kata "Nak" Aku Bawak Dia Gii kedai Aiskrim MCD , Wuu ~ Di Punya Suka ! Aku Happy Kalau Dia happy , Aku Tak Happy Kalau Dia Sedih :/ , Sambil Mkan Aiskrim Tunggu Movie Time Tengok Cita Agama *Ustazmu Tunggu Aku Datang* haha xp , Time kat dalam Movie Pehh , Sweet Meyh , haha xp , aku Syok Punya Tengok Movie lepastu Aku Terdengar Ada Orang Macam edang Menahan Kesejukan :/ aku toleh umie , last2 tengok muka dah pucat kesejukan , aku pon tanya " Sejuk ke ? " dia jawab "tak" haha xp Nak Tipu Tak Agak2 , Aku Tengok Di Macam Da Tak Tahan Aku Terus Tarik Tangan Dia , Aku Usap2 tangan dia , Dia Main Dagu Aku , Hahah xp , ~ wuu  . Time Part Betol2 Agama Pehh NAik Felling Beb Haha xp